Forex Mptm


Platemans CCI (aka SuperTrend) auto-trading robot av Steve Hopwood Kommersiell Medlem Ble medlem Apr 2007 8 331 Innlegg Tidligere i kveld mottok jeg denne plassen fra plateman: Hei Steve, Ive spilte med mange EAer i fortiden, noen ganske enkle og andre svært kompliserte, men Ive har alltid hatt en tarmfølelse (eller et ivrig håp) at en veldig enkel EA kunne fungere med riktig indikator. For noen uker siden kom jeg over en ikke-repainting-indikator som heter Supertrend (nedlastbar fra forexfactoryshowpost. phpp4187280), og jeg har overvåket operasjonen på 6 diagrammer (M30) som synes å vise at det har noe løfte. Handelsreglene er ganske enkelt når indikatoren blir blå åpen en lang, så når den blir rød, lukker den lange og åpner en kort, jeg har endret den blå til grønn på diagrammene mine, da det virker mer naturlig for en lang posisjon. Som det ikke minner, kan du se tilbake og se på hva som ville ha skjedd, selv om fargeendringer finner sted ved åpning av et nytt lys, kan du ikke alltid garantere at kriminelle vil åpne din handel med en gang. Jeg tror at fordi det ikke repaint, fører dette noen ganger til merkelige linjer som stikker ut fra hovedindikatorlinjen, jeg er ikke sikker på hvilken effekt dette vil ha på en EA. Det eneste filteret jeg vil prøve ut er en omstillbar tilstand som stopper en ny handel som åpnes når indikatorlinjen er horisontal, jeg har ikke klart å bestemme om det er bedre å la det handle på en flat linje og ta litt whipsaw tap eller stoppe tapene og lider senere på et større trekk. Det ville også være å foretrekke å ha de delene av MPTM som du vanligvis inkluderer i EA-ene. Jeg vil gjerne ha mening om hvorvidt det ville være verdt mens du koder for en slik EA, det aller beste, John. Det er ikke noe spesielt med SuperTrend. Alt det gjør er å konsultere en CCI (50) og farge en indi linje rød når verdien er lt1 (trend faller, angivelig) og grønn (opprinnelig blå, men fornuftig endret av plateman) når verdien er gt1 (trenden stiger, angivelig ). Å ringe indi Supertrend er oppriktig latterlig. Squalou kunne ha kodet dette med en hånd mens han skrev oss en anstendig handelsplattform med sin andre hånd. Den uvanlige biten er valget av 50 som CCI-perioden, i stedet for den vanlige 14. Jeg ble kjedelig, hadde ikke kodet et ea i et par dager og ønsket ikke å tenke på noe anstrengende, så jeg kodet en auto-trader. Innlegget i tråden knyttet til Johns pm snakker om å handle indi på EU og (tror jeg) EJ, så jeg har testet denne roboten på EU for det siste året. Til min utrolige, blanke, uforståelige forbauselse, viser den forferdelige tingen faktisk fortjeneste på H1 og H4. Livet vil aldri slutte å forbløffe meg. Neste ting vi vet, vil roboten overleve på demo - nå vil det bli en mirakuløs prestasjon. Ok, hån og skjør fra hverandre, her er systemet: CCI (50) er indikatoren. Du trenger ikke den på kartet. Cci er for tiden gt 1 og var lt1 ved slutten av det forrige lyset: lukk en åpen selghandel og kjøp en kjøp Cci er for tiden 1 og var gt1 ved slutten av forrige lys: lukk en åpen kjøpshandel og ta en selg Det er det. Boten vil bli en alltid-inn når den første handelen er sendt, forutsatt at du ikke bruker trading hoursmanagement funksjoner. Disse er inkludert som vanlig. Det er også tpsl-innganger, boten vil tilsidesette dem hvis det oppdager en endring av trenden. Jeg legger til den risible navnet Supertrend indi, slik at du kan se hvordan det virker som CCI, du trenger ikke det på et diagram. Boten gjør alle beregninger internt. Ha det gøy. Det blir en merkelig dag faktisk hvis denne engang kommer så langt som en av mine demonstrasjoner, men ha det gøy å leke uansett. Alt jeg trenger nå er at noen skal sende meg en lue. Plateman, Mladen på Forex TSD skrev indikatoren, sier han det ikke repaint være sikker på at det ikke repaint. Jeg har kopiert hans kommentarer nedenfor Vedlegg en versjon som ikke gjør om igjen (så vidt jeg husker at jeg ikke postet denne ennå, og dermed postet den her) En parameter trenger en forklaring. OldCalculation. Det er noen versjoner av supertrend som brukte en fast forskjell for å beregne når trenden endrer retning eller quotstepsquot i samme retning. Hvis du setter OldCalculation til true, vil den regne ut som de tidligste versjonene, ellers vil den bruke et normalt gjennomsnittlig sant område for den oppgaven (standard). Jeg lurte bare på om det var noe quotextraquot i indikatoren for å forhindre det å males om Ikke så da synes diagrammet ovenfor å tyde på at det faktisk gjør om igjen. Steve, jeg tror at i dette tilfellet det fulle indi (inkludert litt om å tegne linjen) kan være viktig for stategy, må fargene på den indiske linjen være det som styrer handelen, dette ville ha forhindret den tidligere EURGBP-handelen (post5) for tiden godt nede. Likevel, jeg startet EA like før 09.00 i morges trading 0.4 masse og det er nå oppe 685 totalt. Du forteller meg hvordan å kode leser fargen på indi, og jeg vil kode den. Så vidt jeg vet, er det ingen måte å gjøre dette på. Indien returnerer en verdi på enten 1 eller -1. Det returnerer ikke en farge. Verdien den returnerer avhenger av resultatet av samtalen den gjør til CCI. Indi er en kledd CCI. Hvis jeg må gjenta dette enda en gang, trekker jeg ut av tråden.

Comments

Popular posts from this blog

Free Forex Valuta Styrke Indikator

Forexworld Online Kjøpesenter